Terjemah Blog Ini / Translate This Blog

 
Seri Saujana

Khamis, 13 Ogos 2009

Langkah Pertama..

Saudara Syafiq memulakan langkah pertamanya dengan mengumpulkan semua krew Seri Saujana pada satu masa yang telah ditetapkan. Ala-ala mesyuarat kecil-kecilan la ni. Perbincangan ini diadakan sepanjang waktu rehat kami dalam waktu persekolahan pada 06 Ogos 2009 iaitu hari Khamis. Kelancaran perbincangan kami ini dipantau oleh guru pembimbing kami iaitu Pn. Muniza bt Mahbob selaku guru subjek Biologi di kelas kami iaitu kelas 5 Cekap.



* Pn. Muniza bt Mahbob *


Pelbagai cadangan dan idea telah diluahkan oleh krew Seri Saujana, dan semuanya dibincangkan dalam suasana yang tenang. Program yang bermanfaat tentu mendapat sokongan yang mantap. Keghairahan kami untuk melakukan yang terbaik telah mendapat sokongan padu daripada Guru Kanan Mata Pelajaran Sains dan Matematik SMK Seri Medan, Pn Rohana bt Hasan Basri. Alangkah seronoknya apabila segala rancangan kami sudah nampak kemajuannya..dengan izin Allah..



* Pn. Rohana bt Hasan Basri *


Pada permulaannya, segalanya bagaikan suatu beban pada kami.. Tetapi kami berusaha mengatasi masalah-masalah yang timbul dengan mewujudkan semangat kerjasama dalam pasukan Seri Saujana. Bukan itu sahaja, kami juga merancang segalanya dengan ketelitian agar program kami ini berjalan dengan sempurnanya..


Seri Saujana

0 Komen:

glitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphics
glitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphics
Photobucket

Kembali ke ATAS