Terjemah Blog Ini / Translate This Blog

 
Seri Saujana

Selasa, 18 Ogos 2009

Kempen Lanjutan.

"Kita teruskan kempen kita ek, lanjutkan sampai hari terakhir sebelum cuti semester bermula. Lagipun masih ada masa lagi, setuju?"
"..Boleh sangat, asalkan ramai yang sokong kita. Sekarang pun peluang kita masih besar nak teruskan kempen ni..ok setuju. Nak terus edarkan risalah ke?"
"A'ah, peruntukan masih lagi berbaki. Kita minta tolong pelajar lain dalam kelas kita tu edarkan."
"Bagus lah tu. Boleh mula secepat yang mungkin..Cikgu pun ada pesan, alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan.."

Tanpa membuang masa, pada pagi Isnin, 17 Ogos 2009 Krew Seri Saujana meneruskan usaha berkempen.. Nasib baiklah ada beberapa orang rakan kami yang sudi membantu. Terima kasih kepada Hidayu dan Asyikin..Semoga jasa baik anda akan dibalas suatu hari nanti.

* Edaran risalah kepada guru-guru lelaki SMK Seri Medan *

Risalah yang sama terus diedarkan kepada semua guru dan pelajar dalam kawasan sekolah kami. Alangkah seronoknya apabila mereka terus memberi kata-kata semangat dan menyokong kami dari hadapan dan belakang..Gembira tidak terhingga, maka kami memutuskan untuk melanjutkan kempen ini sehingga 21 Ogos 2009.


* Senyuman-senyuman manis dilemparkan oleh guru-guru perempuan
sebaik sahaja mereka menerima risalah daripada kami.. *

Bukan itu sahaja, kami juga mengedarkan risalah ke semua kelas dalam sekolah kami. Setiap ketua kelas diminta menampalkan maklumat daripada kami itu di papan kenyataan kelas masing-masing. Semoga semua pelajar mulai sedar akan kepentingan mengekalkan habitat orang utan dalam dan luar negara ini.


* Ketua kelas yang menyokong usaha-usaha kami, terima kasih semua!! *

Intihanya, kami berharap sokongan semua pihak terhadap kempen pemuliharaan orang utan akan berterusan sampai bila-bila, walaupun tanpa Krew Seri Saujana. Demi kelestarian spesies orang utan!


Seri Saujana.

0 Komen:

glitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphics
glitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphics
Photobucket

Kembali ke ATAS